Lodaer Img

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

 

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin sklepu internetowego określa zasady świadczenia, przez usługodawcę, usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity z dnia 6 lutego 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem strony internetowej pod adresem www.przychodniaetos.pl.
Niniejszy regulamin określa:
zasady korzystania ze sklepu internetowego,
sposób rezerwacji usług oraz składania zamówień na produkty oferowane przez Przychodnię Rehabilitacyjną i Specjalistyczną Etos – Zdrowie;
zasady uiszczania płatności za usługi lub produkty nabywane w sklepie internetowym,
uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy nabycia Usług lub Towarów,
zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

 

II. Definicje

Sklep internetowy – prowadzony przez Przychodnię Rehabilitacyjną i Specjalistyczną Etos – Zdrowie sklep dostępny w domenie internetowej www.przychodniaetos.pl
Usługa – porada lekarska lub fizjoterapeutyczna lub świadczenie zdrowotne sprzedawane przez sklep internetowy;
Towar – karta podarunkowa lub pakiet sprzedawane przez sklep internetowy
Karta podarunkowa – karta na określoną kwotę dostępna dla Użytkownika do wykorzystania w określonym czasie, w określonym miejscu sprzedawana przez sklep internetowy;
Pakiet – zbiór Usług lub innych świadczeń dostępnych dla Użytkownika, stanowiących pewną całość i możliwych do wykorzystania w określonym czasie, w określonym miejscu, za określoną cenę w sklepie internetowym;
Rezerwacja – zarezerwowanie wybranego przez Użytkownika terminu i miejsca świadczenia usługi;
Zamówienie – oświadczenie woli nabycia przez Klienta Usługi lub Towaru w Sklepie Internetowym wyrażone przez umieszczenie Usługi lub Towaru w Koszyku i przejście do „kupuję i płacę”;
Dostawca usług płatniczych – podmiot zewnętrzny w stosunku do Przychodni Rehabilitacyjnej i Specjalistycznej Etos – Zdrowie pośredniczący przy realizacji płatności;
Potwierdzenie zakupu – wiadomość e-mail wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez klienta potwierdzająca, że zamówiona usługa może zostać zrealizowana a towar dostarczony;
„Etos” Centrum Edukacji i Doradztwa w Służbie Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00 – 209) przy ul. Muranowskiej 1 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000215031, NIP: 952-00-02-091, REGON: 010675037. Jest podmiotem zapewniającym wykonanie Usługi oraz podmiotem zarządzającym Sklepem. Można się z nim skontaktować pod adresem e-mail: biuro@przychodniaetos.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 451 055 999.Jest także właścicielem podmiotu leczniczego o nazwie Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna Etos – Zdrowie.11) Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna Etos – Zdrowie z siedzibą w Warszawie (00-209) przy ul. Muranowskiej 1 wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem księgi rejestrowej nr 000000023175 prowadzonej przez Wojewodę Mazowieckiego (dalej Przychodnia).
12) Reklamacja – wystąpienie skierowane do Przychodni Specjalistycznej i Rehabilitacyjnej Etos – Zdrowie Sp. z o.o. przez Użytkownika w trybie postępowania reklamacyjnego, w którym Użytkownik zgłasza swoje zastrzeżenia, w szczególności dotyczące korzystania z funkcjonalności Sklepu;13) Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, korzystająca ze Sklepu;14) Osoba uprawniona – osoba fizyczna zarówno pełnoletnia jak i małoletnia, na rzecz której zawierana jest Umowa na usługę lub Towar oraz na rzecz której będzie świadczona Usługa.
 

III. Warunki świadczenia usług

1) „Etos” Centrum Edukacji i Doradztwa Służby Zdrowia Sp. z o.o. umożliwia korzystanie ze sklepu drogą elektroniczną zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.2) Ze Sklepu mogą korzystać tylko Użytkownicy, którzy zaakceptują niniejszy Regulamin oraz zapoznają się z Polityką Prywatności. 3) Dokonując zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych.4) Korzystanie ze Sklepu nie wymaga rejestracji ani logowania a rezerwacja z zawarciem Umowy na usługę oraz wypełnienie Formularza i zawarcie Umowy dokonywana jest jednorazowo.5) Użytkownik w każdym momencie może zakończyć korzystanie ze sklepu poprzez opuszczenie strony internetowej, na której znajduje się sklep.

IV. Składanie zamówień, dokonywanie rezerwacji i płatność

 

Klient może składać Zamówienia na Usługi oraz Towary przez 7 (siedem) dni w tygodniu, całą dobę.
W celu złożenia Zamówienia należy wybrać Usługę lub Towar będące przedmiotem Zamówienia, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji.
Po dokonaniu rezerwacji użytkownik zawiera Umowę na Usługę lub Towar wraz z dokonaniem płatności klikając „Przejdź do płatności”.
Użytkownik podaje swoje dane osobowe, w tym numeru telefonu i adresu e-mail oraz złożenie oświadczenia o zapoznaniu się oraz zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu a następnie klika przycisk „Kupuję i płacę”.
W celu wykonania płatności online, Użytkownik zostanie przekierowany do strony Dostawcy Usług Płatniczych, na której znajduje się bramka płatnicza.
Po dokonaniu płatności, Użytkownik otrzyma wiadomość elektroniczną z potwierdzeniem płatności za wybraną Usługę lub Towar. Zostanie ona wysłana na adres mailowy podany w toku zawierania Umowy na usługę.
Przychodnia może wstrzymać się od wykonania umowy w przypadku, gdy jest ono niemożliwe lub wiąże się z nim ryzyko poniesienia przez Przychodnię szkody, w następstwie podania przez Klienta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu Zamówienia lub braku możliwości kontaktu z Klientem pod podanym w Zamówieniu numerem telefonu lub adresem e- mail.
Umowa podlega wykonaniu w przypadku wyjaśnienia wątpliwości lub usunięcia nieprawidłowości.
Przychodnia może również anulować Zamówienie, jeśli nieprawidłowość jest nieusuwalna albo nie zostanie usunięta w odpowiednim terminie. Jeśli Przychodnia rozwiąże umowę albo umowa ta jest nieważna zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Klient otrzyma zwrot wpłaconej ceny. Zwrot wpłaconej ceny jest równoznaczny z oświadczeniem Przychodni o rozwiązaniu umowy lub oświadczeniem o uchyleniu się od skutków złożenia Potwierdzenia Zakupu.
Zamówienia i Usługi będą realizowane wyłącznie na terenie Polski.

 

V. Zawarcie umowy i realizacja zamówienia

1) Datą zawarcia umowy jest data otrzymania Potwierdzenia Zakupu przez Klienta.
2) W przypadku zakupu karty podarunkowej karta zostanie wysłana na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta następnego dnia roboczego licząc od daty zaksięgowania płatności.
3) W przypadku zakupu pakietu klient otrzyma informację e-mail z potwierdzeniem dokonania zakupu. Pakiet staje się aktywny w momencie zaksięgowania płatności.
4) Karta podarunkowa i pakiet muszą zostać zrealizowane w ciągu roku od dnia dokonania zakupu. Po tym terminie karta podarunkowa oraz pakiet tracą ważność a opłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
5) W przypadku zakupu karty podarunkowej lub pakietu Użytkownik lub Osoba Uprawniona jest zobligowany do skontaktowania się z Przychodnią w celu umówienia terminu realizacji usługi.
6) W przypadku rozpoczęcia realizacji usług w ramach zakupionego pakietu lub karty podarunkowej podjęcie decyzji o rezygnacji z dalszego korzystania z usług jest traktowane jako zrealizowanie całości zamówienia i wywiązanie się Przychodni z zawartej Umowy. Klientowi nie przysługuje zwrot niewykorzystanej kwoty.

 

VI. Dane osobowe

1) Dane osobowe podawane przez Klientów w sklepie internetowym, przetwarzane są przez Administratora Danych Osobowych „Etos” Centrum Edukacji i Doradztwa Służby Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Muranowskiej 1, 00-209 Warszawa.
2) Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupu Towarów i Usług.

VII. Reklamacje

1) Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących Sklepu Internetowego można przekazać pocztą elektroniczną na adres: biuro@przychodniaetos.pl.
2) Reklamacje dotyczące zakupionych towarów i usług rozpatrywane są w ciągu 14 dni w przypadku Towarów oraz 30 dni roboczych w przypadku Usług medycznych liczonych od daty wpływu wszystkich dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
3) W przypadku reklamacji lub roszczenia związanego z realizacją Usługi lub zakupem Towaru Klient na wezwanie Przychodnię dokona czynności umożliwiających otrzymanie przez Przychodnię wszelkich informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia reklamacji.

 

VIII. Postanowienia końcowe

W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem, do relacji pomiędzy Przychodnią a Użytkownikiem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.
Regulamin może ulec zmianie. Umowy na Usługi i Towary zawarte przez Użytkowników przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według Regulaminu obowiązującego w momencie zawierania umowy.
Usługi nabywane w sklepie internetowym nie mogą być odsprzedawane czy odstępowane osobie trzeciej bez zgody Sprzedawcy.
Nabyte Usługi i Towary nie podlegają zamianie na inne Usługi lub Towary.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2024 r.

Umów się na wizytę

Wybierz datę i godzinę

Twoje rezerwacje

{service_name}
{reservation_date}, {reservation_time}

Location

{location_name}

Clients

{reservation_capacity}

Employee

{employee_name}

Cena

{reservation_price}
Brak rezerwacji.

Suma: 0

Twoje dane

Wypełnij pola wymagane (*)

Your Order

Payment Method

Making a reservation...

,