Regulamin świadczenia usług komercyjnych
obowiązujący w
Przychodni Rehabilitacyjnej i Specjalistycznej Etos Zdrowie w Warszawie
§ 1
Przez użyte w regulaminie słowa należy rozumieć:
Rehabilitacja Etos Zdrowie – Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna Etos Zdrowie z siedzibą
w Warszawie (00-209) przy ul. Muranowskiej 1 wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących
Działalność Leczniczą pod numerem księgi rejestrowej nr 000000023175 prowadzonej przez
Wojewodę Mazowieckiego (dalej, Placówka)
Usługa lub wizyta – zabieg, konsultacja fizjoterapeutyczna oraz inne świadczenie rehabilitacyjne
wykonywane w placówce lub w domu pacjenta (rehabilitacja w warunkach domowych);
Pakiet – zbiór usług dostępnych dla Nabywcy, stanowiących pewną całość i możliwych do
wykorzystania w określonym czasie, w określonym miejscu, za określoną kwotę wykonywany w
Rehabilitacji Etos Zdrowie lub w warunkach domowych;
Rehabilitacja w warunkach domowych – usługa realizowana przez fizjoterapeutę w domu pacjenta.
Nabywca – osoba, która nabywa usługę lub pakiet od Placówki za wymienioną w cenniku lub
uzgodnioną cenę.
§ 2
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług komercyjnych przez Rehabilitację Etos Zdrowie
w placówce oraz w warunkach domowych.
2. Aktualne ceny pojedynczych usług oraz pakietów określone są w cenniku dostępnym na
stronie internetowej: przychodniaetos.pl
3. Cena zabiegu w pakiecie jest niższa od ceny zabiegu opłacanego pojedynczo.
4. Ceny usług oraz pakietów mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania regulaminu.
5. Oferta pakietów rehabilitacyjnych nie łączy się z innymi promocjami.
6. Zapisując się na usługę lub pakiet, Pacjent akceptuje niniejszy Regulamin.
§ 3
Rezerwacja wizyt i płatność za usługę (w placówce i w warunkach domowych)
1. Usługa może zostać zarezerwowana telefonicznie, e-mailowo, online poprzez stronę
internetową placówki lub za pośrednictwem portalu Znany Lekarz oraz osobiście w placówce.
2. Formy płatności za usługi medyczne:
a) Gotówka
b) Karta płatnicza/ Blik
c) Przelew bankowy
d) Finansowanie MediPay
3. W przypadku rezerwacji dokonanej przez stronę internetową placówki Pacjent jednocześnie
dokonuje opłaty za usługi za pośrednictwem PayU.
4. Jeśli Pacjent nie może skorzystać z usługi w zarezerwowanym terminie jest zobligowany do
kontaktu z placówką telefonicznie: 451 055 999 lub poprzez e-mail:
rejestracja@przychodniaetos.pl najpóźniej na 8 godzin przed zaplanowaną wizytą w celu
zmiany terminu wizyty. W przypadku braku kontaktu lub na krócej niż 8 godzin przed
zaplanowaną wizytą placówka ma prawo zatrzymać 50% opłaty z tytułu nieodwołania wizyty.
Pozostałe 50% kwoty Pacjent może wykorzystać na inne usługi z oferty placówki zgodnie z
obowiązującym cennikiem w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące licząc od terminu
nieodwołanej wizyty.
5. Opłaty za usługi rehabilitacyjne oferowane w Rehabilitacji Etos Zdrowie zarezerwowane
telefonicznie, e-mailowo, za pośrednictwem Znanego Lekarza lub osobiście Pacjent wnosi
najpóźniej w dniu wizyty po realizacji usługi.
6. Rehabilitacja Etos Zdrowie zastrzega sobie prawo wprowadzenia 50% przedpłaty jako
warunku skorzystania z usług rehabilitacyjnych. W przypadku wprowadzenia przedpłaty
termin oraz sposób jej dokonania zostaną podane podczas rezerwacji wizyty.
7. W przypadku nieodwołania wizyty lub odwołania na krócej niż 8 godzin przez
zarezerwowanym terminem wizyty przedpłata nie będzie zwracana.
8. Opłaty za usługi rehabilitacyjne realizowane przez Rehabilitację Etos Zdrowie w domu
Pacjenta (rehabilitacja w warunkach domowych) mogą być dokonywane przed wykonaniem
usługi przelewem na numer rachunku: 47 1020 1013 0000 0102 0108 1330 lub gotówką lub
kartą/blikiem najpóźniej w dniu realizacji pierwszej wizyty/usługi w domu Pacjenta.
§ 4
Rezerwacja wizyt i płatności za pakiet (stacjonarnie i w warunkach domowych)
1. Pakiet może zostać zarezerwowany telefonicznie, e-mailowo, osobiście lub online poprzez
stronę internetową placówki.
2. W przypadku rezerwacji pakietu osobiście lub online Pacjent wnosi należną opłatę za serię
zabiegów w całości w czasie dokonywania rezerwacji.
3. W przypadku rezerwacji telefonicznej lub e-mailowej Pacjent zostanie poinformowany o
możliwych sposobach dokonania płatności.
4. Termin pierwszej wizyty zostanie zarezerwowany po dokonaniu płatności lub zaksięgowaniu
środków na koncie.
5. Jeśli Pacjent nie może skorzystać z usługi w ramach wykupionego pakietu w
zarezerwowanym terminie jest zobligowany do kontaktu z placówką telefonicznie:
451 055 999 lub poprzez e-mail: rejestracja@przychodniaetos.pl najpóźniej na 8 godzin
przed zaplanowaną wizytą w celu zmiany terminu wizyty.
6. Pacjent traci prawo do zwrotu opłaty za pakiet a świadczenie uznaje się za zrealizowane, jeśli:
a) zgłosi chęć zmiany terminu zaplanowanych wizyt bez zachowania terminu określonego w
§4
b) nie dokona zmiany terminu wizyty / nie stawi się w terminie zaplanowanej wizyty
c) zdecyduje o przerwaniu realizacji usług w ramach zakupionego pakietu
7. Pakiety są ważne 6 (słownie: sześć) miesięcy od dnia dokonania płatności. Po tym terminie
pakiet uważa się za zrealizowany. Pacjentowi nie przysługuje zwrot środków.
§ 5
1. Rehabilitacja Etos Zdrowie zwraca opłaty o których mowa w § 3 i § 4 wyłącznie w przypadku:
a) udokumentowanej choroby pacjenta trwale uniemożliwiającej korzystanie z wykupionych
zabiegów
b) śmierci pacjenta
2. Rehabilitacja Etos Zdrowia dopuszcza możliwość wykorzystania usług niezrealizowanych w ramach
pakietu przez inną Osobę wskazaną przez Pacjenta.
3. W przypadku braku realizacji usług z przyczyn leżących po stronie Rehabilitacji Etos Zdrowie
Pacjent ma prawo do wyznaczenia nowego terminu lub zwrotu wniesionej opłaty.
§ 6
Finansowanie MediPay
1. Pacjent może dokonać płatności za usługi i pakiety oferowane przez Rehabilitację Etos
Zdrowie za pomocą finansowania MediPay.
2. MediPay może udzielić finansowania na kwotę maksymalnie 5000 PLN.
3. Umowa między Pacjentem a MediPay jest zawierana w placówce za pomocą udostępnionego
przez MediPay systemu.
4. Pracownik Rehabilitacji Etos Zdrowie weryfikuje tożsamość Pacjenta i wprowadza niezbędne
dane do systemu MediPay, w tym wysokość wnioskowanej kwoty.
5. Po zaakceptowaniu zgód Pacjent otrzymuje Umowę na wskazany adres e-mail.
6. Zatwierdzenie przez Pacjenta Umowy jest równoznaczne z uzyskaniem finansowania
MediPay.
7. Pacjentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy z MediPay w terminie 14 dni od dnia
zatwierdzenia/podpisania Umowy.
8. Jeśli Pacjent po zatwierdzeniu Umowy z MediPay rozpocznie terapię (tj. umówi i zrealizuje
pierwszą wizytę) termin podany w pkt 7 powyżej przestaje obowiązywać a Pacjent traci
prawo odstąpienia od Umowy.
§7
Reklamacje
1. Reklamacja usługi rehabilitacyjnej powinna zostać złożona w formie pisemnej, listem
poleconym do placówki medycznej, w której usługa została wykonana lub e-mailem na adres:
biuro@przychodniaetos.pl.
2. W reklamacji Pacjent powinien dokładnie opisać fakt naruszenia umowy lub zaniechania
działań przez Rehabilitację Etos Zdrowie, a także przedstawić swoje oczekiwania.
3. Reklamacje dotyczące zakupionych usług i pakietów rehabilitacyjnych rozpatrywane są w
ciągu 30 dni roboczych liczonych od daty wpływu wszystkich dokumentów niezbędnych do
rozpatrzenia reklamacji.
§ 8
1. Rehabilitacja Etos Zdrowie zastrzega sobie prawo do weryfikowania zapisów i dokonywania
modyfikacji postanowień niniejszego regulaminu. Zaktualizowany regulamin będzie każdorazowo
udostępniony na stronie internetowej placówki: przychodniaetos.pl.
2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2025 r.cing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.