Lodaer Img

Regulamin świadczenia usług komercyjnych

Regulamin świadczenia usług komercyjnych

obowiązujący w

Przychodni Rehabilitacyjnej i Specjalistycznej Etos Zdrowie w Warszawie

§ 1

Przez użyte w regulaminie słowa należy rozumieć:

Rehabilitacja Etos Zdrowie – Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna Etos Zdrowie z siedzibą

w Warszawie (00-209) przy ul. Muranowskiej 1 wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących

Działalność Leczniczą pod numerem księgi rejestrowej nr 000000023175 prowadzonej przez

Wojewodę Mazowieckiego (dalej, Placówka)

Usługa lub wizyta – zabieg, konsultacja fizjoterapeutyczna oraz inne świadczenie rehabilitacyjne

wykonywane w placówce lub w domu pacjenta (rehabilitacja w warunkach domowych);

Pakiet – zbiór usług dostępnych dla Nabywcy, stanowiących pewną całość i możliwych do

wykorzystania w określonym czasie, w określonym miejscu, za określoną kwotę wykonywany w

Rehabilitacji Etos Zdrowie lub w warunkach domowych;

Rehabilitacja w warunkach domowych – usługa realizowana przez fizjoterapeutę w domu pacjenta.

Nabywca – osoba, która nabywa usługę lub pakiet od Placówki za wymienioną w cenniku lub

uzgodnioną cenę.

§ 2

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług komercyjnych przez Rehabilitację Etos Zdrowie

w placówce oraz w warunkach domowych.

2. Aktualne ceny pojedynczych usług oraz pakietów określone są w cenniku dostępnym na

stronie internetowej: przychodniaetos.pl

3. Cena zabiegu w pakiecie jest niższa od ceny zabiegu opłacanego pojedynczo.

4. Ceny usług oraz pakietów mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania regulaminu.

5. Oferta pakietów rehabilitacyjnych nie łączy się z innymi promocjami.

6. Zapisując się na usługę lub pakiet, Pacjent akceptuje niniejszy Regulamin.

§ 3

Rezerwacja wizyt i płatność za usługę (w placówce i w warunkach domowych)

1. Usługa może zostać zarezerwowana telefonicznie, e-mailowo, online poprzez stronę

internetową placówki lub za pośrednictwem portalu Znany Lekarz oraz osobiście w placówce.

2. Formy płatności za usługi medyczne:

a) Gotówka

b) Karta płatnicza/ Blik

c) Przelew bankowy

d) Finansowanie MediPay

3. W przypadku rezerwacji dokonanej przez stronę internetową placówki Pacjent jednocześnie

dokonuje opłaty za usługi za pośrednictwem PayU.

4. Jeśli Pacjent nie może skorzystać z usługi w zarezerwowanym terminie jest zobligowany do

kontaktu z placówką telefonicznie: 451 055 999 lub poprzez e-mail:

rejestracja@przychodniaetos.pl najpóźniej na 8 godzin przed zaplanowaną wizytą w celu

zmiany terminu wizyty. W przypadku braku kontaktu lub na krócej niż 8 godzin przed

zaplanowaną wizytą placówka ma prawo zatrzymać 50% opłaty z tytułu nieodwołania wizyty.

Pozostałe 50% kwoty Pacjent może wykorzystać na inne usługi z oferty placówki zgodnie z

obowiązującym cennikiem w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące licząc od terminu

nieodwołanej wizyty.

5. Opłaty za usługi rehabilitacyjne oferowane w Rehabilitacji Etos Zdrowie zarezerwowane

telefonicznie, e-mailowo, za pośrednictwem Znanego Lekarza lub osobiście Pacjent wnosi

najpóźniej w dniu wizyty po realizacji usługi.

6. Rehabilitacja Etos Zdrowie zastrzega sobie prawo wprowadzenia 50% przedpłaty jako

warunku skorzystania z usług rehabilitacyjnych. W przypadku wprowadzenia przedpłaty

termin oraz sposób jej dokonania zostaną podane podczas rezerwacji wizyty.

7. W przypadku nieodwołania wizyty lub odwołania na krócej niż 8 godzin przez

zarezerwowanym terminem wizyty przedpłata nie będzie zwracana.

8. Opłaty za usługi rehabilitacyjne realizowane przez Rehabilitację Etos Zdrowie w domu

Pacjenta (rehabilitacja w warunkach domowych) mogą być dokonywane przed wykonaniem

usługi przelewem na numer rachunku: 47 1020 1013 0000 0102 0108 1330 lub gotówką lub

kartą/blikiem najpóźniej w dniu realizacji pierwszej wizyty/usługi w domu Pacjenta.

§ 4

Rezerwacja wizyt i płatności za pakiet (stacjonarnie i w warunkach domowych)

1. Pakiet może zostać zarezerwowany telefonicznie, e-mailowo, osobiście lub online poprzez

stronę internetową placówki.

2. W przypadku rezerwacji pakietu osobiście lub online Pacjent wnosi należną opłatę za serię

zabiegów w całości w czasie dokonywania rezerwacji.

3. W przypadku rezerwacji telefonicznej lub e-mailowej Pacjent zostanie poinformowany o

możliwych sposobach dokonania płatności.

4. Termin pierwszej wizyty zostanie zarezerwowany po dokonaniu płatności lub zaksięgowaniu

środków na koncie.

5. Jeśli Pacjent nie może skorzystać z usługi w ramach wykupionego pakietu w

zarezerwowanym terminie jest zobligowany do kontaktu z placówką telefonicznie:

451 055 999 lub poprzez e-mail: rejestracja@przychodniaetos.pl najpóźniej na 8 godzin

przed zaplanowaną wizytą w celu zmiany terminu wizyty.

6. Pacjent traci prawo do zwrotu opłaty za pakiet a świadczenie uznaje się za zrealizowane, jeśli:

a) zgłosi chęć zmiany terminu zaplanowanych wizyt bez zachowania terminu określonego w

§4

b) nie dokona zmiany terminu wizyty / nie stawi się w terminie zaplanowanej wizyty

c) zdecyduje o przerwaniu realizacji usług w ramach zakupionego pakietu

7. Pakiety są ważne 6 (słownie: sześć) miesięcy od dnia dokonania płatności. Po tym terminie

pakiet uważa się za zrealizowany. Pacjentowi nie przysługuje zwrot środków.

§ 5

1. Rehabilitacja Etos Zdrowie zwraca opłaty o których mowa w § 3 i § 4 wyłącznie w przypadku:

a) udokumentowanej choroby pacjenta trwale uniemożliwiającej korzystanie z wykupionych

zabiegów

b) śmierci pacjenta

2. Rehabilitacja Etos Zdrowia dopuszcza możliwość wykorzystania usług niezrealizowanych w ramach

pakietu przez inną Osobę wskazaną przez Pacjenta.

3. W przypadku braku realizacji usług z przyczyn leżących po stronie Rehabilitacji Etos Zdrowie

Pacjent ma prawo do wyznaczenia nowego terminu lub zwrotu wniesionej opłaty.

§ 6

Finansowanie MediPay

1. Pacjent może dokonać płatności za usługi i pakiety oferowane przez Rehabilitację Etos

Zdrowie za pomocą finansowania MediPay.

2. MediPay może udzielić finansowania na kwotę maksymalnie 5000 PLN.

3. Umowa między Pacjentem a MediPay jest zawierana w placówce za pomocą udostępnionego

przez MediPay systemu.

4. Pracownik Rehabilitacji Etos Zdrowie weryfikuje tożsamość Pacjenta i wprowadza niezbędne

dane do systemu MediPay, w tym wysokość wnioskowanej kwoty.

5. Po zaakceptowaniu zgód Pacjent otrzymuje Umowę na wskazany adres e-mail.

6. Zatwierdzenie przez Pacjenta Umowy jest równoznaczne z uzyskaniem finansowania

MediPay.

7. Pacjentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy z MediPay w terminie 14 dni od dnia

zatwierdzenia/podpisania Umowy.

8. Jeśli Pacjent po zatwierdzeniu Umowy z MediPay rozpocznie terapię (tj. umówi i zrealizuje

pierwszą wizytę) termin podany w pkt 7 powyżej przestaje obowiązywać a Pacjent traci

prawo odstąpienia od Umowy.

§7

Reklamacje

1. Reklamacja usługi rehabilitacyjnej powinna zostać złożona w formie pisemnej, listem

poleconym do placówki medycznej, w której usługa została wykonana lub e-mailem na adres:

biuro@przychodniaetos.pl.

2. W reklamacji Pacjent powinien dokładnie opisać fakt naruszenia umowy lub zaniechania

działań przez Rehabilitację Etos Zdrowie, a także przedstawić swoje oczekiwania.

3. Reklamacje dotyczące zakupionych usług i pakietów rehabilitacyjnych rozpatrywane są w

ciągu 30 dni roboczych liczonych od daty wpływu wszystkich dokumentów niezbędnych do

rozpatrzenia reklamacji.

§ 8

1. Rehabilitacja Etos Zdrowie zastrzega sobie prawo do weryfikowania zapisów i dokonywania

modyfikacji postanowień niniejszego regulaminu. Zaktualizowany regulamin będzie każdorazowo

udostępniony na stronie internetowej placówki: przychodniaetos.pl.

2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2025 r.cing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Umów się na wizytę

Wybierz datę i godzinę

Twoje rezerwacje

{service_name}
{reservation_date}, {reservation_time}

Lokalizacja

{location_name}

Klienci

{reservation_capacity}

Pracownik

{employee_name}

Cena

{reservation_price}
Brak rezerwacji.

Suma: 0

Twoje dane

Wypełnij pola wymagane (*)

Twoje zamówienie

Metoda płatności

Dokonywanie rezerwacji...

,